Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради

ЗВЕРНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ МІСТА ДО ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, та вимушеним переходом освітнього процесу на дистанційну форму навчання, психологічна служба міста надає рекомендації щодо врахування емоційного стану дітей при щоденному навантаженні та підсумковому оцінюванні учнів.

У зв’язку з тим, що досвіду роботи в дистанційному режимі в більшості учнів країни не було, то цей режим здобування освіти  новий. Тому зараз більшість дітей знаходиться в адаптаційному періоді, що може призвести до виникнення стресового стану. Такий період триває в молодшому шкільному віці 3-6 місяців, а в середньому - 1-3 місяці. Крім того, він може супроводжуватися такими емоційними проявами як агресія, тривожність, інфантильність, жах, супротив, безініціативність, роздратованість, розпач.

З метою попередження афективних проявів психіки учнів рекомендуємо педагогам міста наступне:

- чітко відстежувати обсяг завдань (навантаження) на учнів та враховувати наявність технічної можливості їх виконання;

- створювати більш гнучкі терміни виконання завдань та надавати можливість коригування оцінок;

- враховувати той факт, що функція самоорганізації та відповідальності розвинена недостатньо (особливо в молодшому шкільному віці) і, навіть неправильне виконання завдання - це вольовий прояв дитини, який низькими балами можливо знищити зовсім;

- класним керівникам тримати зв'язок (бажано відеозвязок) з кожним учнем хоча б 1 раз на тиждень для спостереження за емоціями та настроєм дитини;

- при виникненні тривожних «сигналів» у стані учня класному керівнику чи вчителю рекомендується підключати практичного психолога для допомоги дитині в подоланні цього стану.

Шановні колеги! Намагайтеся толерантно ставитись  до кожного учасника освітнього процесу!

 

 



« повернутися до списку новин