«Гарячі лінії» та приймальня громадян МОН щодо вступної кампанії 2020
З вівторка, 30 червня 2020 року, в МОН розпочали роботу консультативні телефонні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно.
Звернувшись на консультативні телефонні лінії чи особисто у приймальню громадян, вступники зможуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти.
Телефон гарячої лінії Департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації з питань вступу 2020: 770-80-29
Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:
прийом громадян: м. Київ, бул. Т. Шевченка, 16, к. 401 (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п'ятниця - з 9:00 до 17:00)
консультативні телефонні лінії (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п'ятниця - з 9:00 до 17:00)
МОН
- +38 (044) 287-89-29
- +38 (068) 951-25-13
- +38 (050) 550-54-11
- 0 (800) 504-425 – БЕЗКОШТОВНО!
Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2019@mon.gov.ua
Додаткові телефони:
директорат професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):
- +38 (044) 287-89-14;
директорат дошкільної та шкільної освіти МОН (питання щодо документів про середню освіту):
- +38 (044) 481-47-67;
ЄДЕБО, ДП “Інфоресурс” (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):
- +38 (044) 290-18-13
- +38 (095) 281-13-54
- +38 (067) 551-24-74
- +38 (093) 342-38-63.
Електронні звернення можна надсилати на скриньку: ez@inforesurs.gov.ua
Фонд “Відкрита політика” (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)
- 0 (800) 50-45-70 – БЕЗКОШТОВНО!
- +38 (068) 951-25-13
- +38 (097) 983-65-91
- +38 (095) 875-74-99
- +38 (050) 550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/)
Skype: Dostupna Osvita UA
Урядовий контактний центр
- 1545
Нагадаємо, що 25 і 26 червня впродовж шести годин кожен охочий зможе протестувати реєстрацію електронного кабінету та подання заяв.