Дистанційні платформи для навчання та отримання допомоги й перевіреної інформації
Міський відділ освіти звертає увагу, що створено дистанційні платформи для навчання, саморозвитку та отримання допомоги й перевіреної інформації, якими можна скористатися учасникам освітнього процесу.
Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.
За ініціативи Дарії Герасимчук Офіс Президента України спільно з ЮНІСЕФ та Міністерством соціальної політики України створили чат-бот "Дитина не сама": @dytyna_ne_sama_bot. Бот орієнтований на допомогу неповнолітнім дітям у складних ситуаціях воєнного часу. Тут можна знайти інформацію про те, як прихистити дитину, що робити у випадку, якщо вона загубилася або ви її знайшли. Крім того, у боті є контакти гарячої лінії підтримки дітей, сімей та соціальних працівників. Провідна відкрита онлайн-платформа Об’єднаний Український Університет (United Ukrainian University (UUU) може надати ЛІНІЮ ДОПОМОГИ всім закладам, щоб допомогти їм організовано використати пропозицію та налаштувати процес реєстрації та можливу адаптацію курсів.
ДЕТАЛЬНІШЕ за посиланням: